Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

'Alleen' moet je er soms harder aan werken, toch?

 Zeg maar; een dubbele Verlichting.




De luxe van het alleen wonen en leven is zeer betrekkelijk.

Althans zo ervaar ik dat zelf...

Want het ging niet zo goed met me....

Dan is het zoeken naar de draad, de draad die je bent kwijt geraakt!

In mijn geval was die draad onherkenbaar geworden,

laat ik het maar de inspiratie tot leven noemen.

Dan gaan ineens allerlei kwalen zich manifesteren...

Pijntje hier, pijntje daar en nog weinig kunnen.

Beide komen vooral door een gebrek aan levenslust...Waardoor hij weer langzaam terugkomt?


Helaas kan ik daar geen inspirerend en duidelijk blogje over schrijven.

In ieder geval nog niet...

Laat ik maar zeggen dat ik in het proces zit. Bijna een genezend proces.

3 opmerkingen:

  1. Processen hebben altijd tijd nodig. Het is vaak niet makkelijk om daarvoor het gefuld op te brengen. Ik hoop dat je binnenkort de 'fut' door bent en weer wat levenslust kunt ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop,dat je levenslust weer terugkomt. Misschien als straks ook buiten het licht weer begint?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een genezend proces, hoop zo dat het doorzet. Ik hoop dat je weer een draad tot leven vindt. Ik wens je een fijne dag vandaag, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com