Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Als je alleen bent.... en ook nog eens 74, wat dan?

 Tja, voor iedereen anders natuurlijk !

Maar dat wist je al....toch?

Ach, zelfs bij mij wisselt dat behoorlijk en daarbij heb ik het eigenlijk nog getroffen ook. Rekening houd ik er niet mee, maar soms moet je wel.

Ouder worden kan heel raar aanvoelen.

Je denkt altijd nog dezelfde te zijn ( en dat bent je eigenlijk ook)

Van binnen dan....

Een gunstige belichting doet soms wonderen in een spiegel.

Toch voel ik mij anders alleen dan voorheen.

En dat ben ik ook.

Zeg maar gerust; heel anders alleen!



Morgen hoop ik verder te schrijven....



1 opmerking:

  1. Ben benieuwd naar het vervolg. Ja, ouder worden voelt raar. Ook onwennig. Inderdaad, ik voel me 30 of zo. Mijn moeder zei altijd:" Ik ben een jonge meid in een oud lichaam". Ik vind het wel interessant om het proces van ouder worden mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com