Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Werkwijze blijkt mijn middelste blog. Middenrif?

 Er blijkt weer een golf van zwijgende bezoekers op mijn blogs te zijn.

😂

Toch grappig dat je dit kan nakijken.... ach, het is leuk om een blog op verschillende manieren te gebruiken.

Maar waar dit blogje over gaat is;

Ons middenrif!

In dit geval het mijne, een verwaarloosd rif!

Gek genoeg is Werkwijze dus mijn middelste blog.

Tussen Spijkerbed en Proefblog in...

Een soort 'HARA-BLOG' dus...

Achteraf gezien dan.

Moet nog even kijken in mijn Hara boek, als info.

Over dat belang van ons middenrif ga ik beter op mijn proefblog schrijven....



Ben weer met mijn groente mixen bezig, gek genoeg werd ik er eerst beroerd van, nu gaat het gelukkig prima!


Ben vannacht wel blijven hangen op Proefblog.

Want ik vond het bericht daar erg interessant.




4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Meer over Hara staat op dit blog, gewoon even intypen bij 'zoeken'.

      Verwijderen
  2. Ik leerde het kennen door Durvkheim. Ik weet alleen niet of ik het goed heb geschreven en jouw smoothy ziet er idd grapefruiterig uit. Probeer maar eens zonder. Gf.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com