Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

✨CHOSEN ONES✨ Stop Filling Yourself With TRASH and Let The Universe Fill...



Je kent het vast wel!
Vaak beginnen we zo...
Een makklelijke opening'
Of;
 Vertel mij wat, ik weet er alles van!

Anders is;
Dat ik met God bezig ben
en dat doe ik alleen op
Proefblog anno NU.
Nee, liever niet hier.
Omdat het mij te na aan het hart ligt.

O, wat was ik gister nog steeds erg ziek!
Overal pijn,in alles ongemak.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com