Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Omdat ik er erg slecht uitzie;

 Eergister werd ik weer vroeg én beroerd wakker,

dus dacht ik; Dat wil ik wel eens zien!

Hoe slecht zie ik er eigenlijk uit?

Dus ff een selfie gemaakt;



Schrok er van!

Ben verdorie 74!

En dit terwijl ik m'n foto's niet meer kan bewerken;


Maar oké, ik voel me nog steeds erg ziek.



3 opmerkingen:

  1. Ziek zijn is nooit leuk. Ouder worden hoort er gewoon bij. Daar verander je niets aan maar ik hoop wel dat je snel beter wordt. Dat scheelt een slok op een borrel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nog net iets ouder. Moet er echt aan wennen. Rot dat je je zo beroerd voelt. Hoop dat het gauw beter wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk kun je jezelf "bewerken"zodat je weer beter wordt

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com