Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Zo raar om een zondag nog als een zondag te zien!

 Grote letters lezen makkelijker..

Dat wel, maar nu nog iets zinnigs schrijven.

O ja, het zou over zondag gaan!

Al vele jaren is elke dag zondag voor me

en al vele jaren heb ik het veranderd in

een echte zondag!

Op zondag dus.


En zelfs tegenwoordig komt nog vaak naar boven drijven;

Zijn de dingen die ik doe wel zinnig?

Niet alleen voor mezelf, maar ook voor anderen.

Want wat er ook gebeurt en hoe mijn leven ook verloopt...

Er voor anderen mogen zijn

is minstens zo belangrijk als er voor mezelf zijn.


ZONDAG







Grappig, want ooit las ik mijn zoons hieruit voor!


Een oud schrijfstukje van me.


Eigenlijk bestaat alles uit

LIEFDE.


💚



2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com