Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Vandaag was weer eens mijn 'vrije' dag...

 

En ik had wat foto's


gemaakt met mijn mobieltje...

Zowaar soms lukken ze en ik kan ze op mijn blog zetten!


Maar het bleek mijn dag niet te zijn!

O, ja de combimagnetron staat op zijn plek, oven/combi dus...

In de gebruiksaanwijzing stond; Zeer makkelijk te bedienen en in te stellen..

En ja hoor, ik kon er totaal geen wijs uit!

Neem er nog 3 dagen voor en dan lukt het vast...

Heb er nog niet mee gekookt enzo..

Dus kookte ik voor mezelf!

Oosterse kipschotel met rijst...

Werkelijk alles was aangebrand, en de pannen zagen zwart.

Koken op een electro kookplaat is vaak een ramp, zeker als het gaat om roerbakken enzo!


Verder heb ik eindelijk eens mijn mobieltje gebruikt om foto's mee te maken....

Dan zend ik ze via een mail naar mijn foto bestand...helaas waren veel niet zo scherp, ook het eten niet!😛


Op zich was ik goed bezig vandaag...


Magnetron in de verte...


Ach, morgen weer een dag.💚


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com