Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Binnen in een blog.





 Binnen in de schuilkelder van een blog geef ik mij bloot door mij te verstoppen.
Dat is creatief omgaan met een zelfbedachte werkelijkheid.
De enige werkelijkheid die is.







hieronder naar binnen in meer lezen>>



En dan volg je het pad van de verandering en kijkt naar;
Alleen.
Geen vergelijk meer met wat de wereld lijkt te verlangen van je, want ook die wereld kan je werkelijkheid zijn.
Een werkelijkheid die afhangt van wat 'men' vindt.
Totdat je erachter komt dat 'men' niet bestaat en van daaruit neem je afscheid van de wereld van illusie.

Binnen in, binnen in dat wat men 'zelf' noemt luister je niet meer naar 'hen' die 'men' meende te moeten zijn...
Luisterend naar dat zelf val je stil en doe je wat alleen jij doet.
Het is er Leeg en Stil...alleen  het willen delen veroorzaakt lawaai.
Binnen in een blog ben je...Stil.


klik

2 opmerkingen:

  1. graag gelezen Walter
    al je schrijfsels
    iets zinnigs kan ik niet zeggen, al wat zin heeft staat er al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is dan weer een nadeel van mijn schrijfsels An..... :-)))

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com