Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Geef de geest rust.







Na bovenstaand stukje kun je het beste de geest even rust geven....Dat wat werkelijk moet?






1 opmerking:

  1. Ik trek me ff terug. Wat niet wil zeggen dat ik niets meer doe.
    Fijne blogjes weer Walter.
    Heel behulpzaam ook al denk ik het nog zo goed te weten ;-). Het WETEN te LEVEN is moeilijker.
    En ik zie je binnenkomen op mijn blog ff kijken

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com