Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Wederom; Interessant. 1e Deel.

Gewoon maar 'even' ( bijna een uur) bekijken zonder gelijk al een mening te vormen.
Voor sommige mensen, bijvoorbeeld met een bepaalde religieuze overtuiging, niet zo makkelijk.
Toch heb ik persoonlijk het gevoel dat hetgeen deze man omschrijft, best binnen veel overtuigingen een plek zou kunnen vinden.
Gewoon even bekijken en inzien dat je er niets mee hoeft.
Dan blijft vanzelf achter wat ook voor jou invoelbaar en herkenbaar kan zijn.





1 opmerking:

  1. Ik heb tot over de helft gekeken. Leuke dingen. Soms interessant ook wel hier en daar inpasbaar, maar precies zoals je zegt. Ik hoef er niets mee. Het gaat voor mij meer om aandacht en bewustzijn waaruit een en ander zoals hij beschrijft wel voort zou kunnen vloeien, maar dat is (voor mij)nu niet belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com