Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Jouw ogen.


Ze waren blauw.
Soms zo zacht dat ze zwak leken en ik er niet in mocht kijken.
Dan weer duivels koud, gevoed door alcohol.
Verdoofd die je werkelijk was en niet durfde te zijn.
Ik vraag me af, wat was je pijn?
Mijn angst voor jou..
Mijn haat die ging groeien
Groeien vanuit verdediging en onmacht.
Ik was je liefste zoon.
Zo bekende jij het.
Vlak voor je dood.
Voor altijd vergeef ik je
en heb je lief.
Ondanks de pijn en vernedering
die je mij hebt aangedaan.
En weer vraag ik mij af.
Wat was jouw pijn?





Geen opmerkingen: