Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Onduidelijk.






Diep van binnen weet ik.
En toch noem ik het 'onduidelijk'.
Weet ik...maar wil ik niet weten.
Maar wat is weten in een chaos van onzekerheid?
Sluit je op, sluit je af en kijk niet naar binnen.
Binnen is het duister, donker en daar is angst.
Angst voor wat ik tegenkom en niet wil zien.
Ik sluit me op, ik sluit me af.
De Ik ben is even de Ik wil niet zijn.









2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto!
    Moeder en kind.Iets mooiers dan dat bestaat niet zeggen ze.
    En toch weet ik dat het niet altijd zo mooi is.

    De Ik ben is even de Ik wil niet zijn is zo herkenbaar.
    Sluit het in je armen en omhels het zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com