Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Geen haat meer.



Het is
eigenlijk erg simpel;
Liefde is geduld, haast is haat.
Ben ik degene die het je gaat uitleggen?
En dan wilde ik weer een lange tekst maken over hoe liefde alles overwint.
Het simpele besef dat je uit ouders geboren bent,
Liefde is geen ...
Nee, dat is het niet.
Liefde is de intense behoefte van leven.
En als 'ik' je werkelijk  ontmoet zal ik zeker van je houden!

2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com