Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Het verhaal van Bevrijding.

En toen was er niets meer....na 2 dagen onderaan de trap in een plas bloed gevonden.
Dubbele hersenschudding en daardoor totaal in de war.
Lachen deed ik nog steeds. Niet de lach van een idioot, maar van een oprecht vrolijk mens.
Een flinke deuk in mijn voorhoofd, ik kon er mijn vinger in leggen en een bult ter grote van een babyvuistje op mijn achterhoofd...
In het ziekenhuis werden er foto's gemaakt van mijn hersenen, natuurlijk van mijn inwendige!
Het zat vol met witte plekken..toch bleken die na 2 weken reeds volkomen verdwenen te zijn. De dokter vond het een wonder!
Mijn huisarts vond het niet verantwoord mij thuis te laten. Daarna begint het ongelooflijke verhaal van....  Mijn Bevrijding en het leven van een meer dan ooit, overtuigde Zen-boeddhist.
Daarover later...Stukje bij beetje is meer dan genoeg voor een bizar verhaal.

 

6 opmerkingen:

  1. ben ik blij!!!!! :o) :o)
    eindelijk een teken van leven!
    Ik heb nog heel veel aan je gedacht, en er zijn er velen die aan me vroegen hoe het met je ging

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de herrijzenis van Walter
    zo vaak me afgevraagd hoe het met je was
    zo verrassend plots je reactie te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik blij dat ik je weer zie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh Walter....... vertel maar..
    ik ben heel benieuwd naar je verhaal,
    fijn je weer te zien

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com