Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

(Spiritueel bekeken?) Misschien een goed idee...

Reeds rond 2015 begon extreem hectische periode, waarvan ik de strekking met niemand kan delen, zelfs al zou ik dat willen....Te ongeloofwaardig voor deze realiteit.
Nieuwsgierig naar mijn eigen blogverleden begon ik te lezen om uiteindelijk bij de Hij-serie te belanden.
En ik bedacht me dat het een goede kans was om mijn recente verleden te beschrijven.

Binnenkort ga ik daar idd mee starten!


4 opmerkingen:

  1. k ben natuurlijk benieuwd Walter
    jij en alles was verwarrend om te begrijpen wat er gaande was
    maar gelukkig is het blijkbaar toch nog goed gekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wij volgen,

    OT een spinnetje kan goed gezelschap zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan ook een manier van verwerken zijn, het eens herkauwen

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com