Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Waarom noemde ik het De bevrijding?

Omdat ik alles moest loslaten of dood gaan.
Het laatste kon me al niet meer schelen, dus in zekere zin was ik van die angst al bevrijd. 
Wat loslaten betreft, ja daar was ik blijkbaar klaar voor.
Alles kwijt en je toch een rijk en gezegend mens blijven voelen.
Natuurlijk is er na die eerste totale overgave wel een soort strijd ontstaan. Juist door het voorgaande gevoel wilde ik meer dan ooit verder leven!
Maar toch, dwars door die strijd heen, voelde ik dat ik een kostbaar geschenk had gekregen; de geest was bevrijd en de ziel kon weer verder rijpen.. 
Dit even in het kort over alles wat het uiteindelijk voor me deed én nog steeds doet.🙏

1 opmerking:

  1. Echt fijn weer van je delen beleven te proeven, weer echt jij en zoveel waar je doorheen gegaan bent.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com