Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

'Zij' was er vandaag...

Heb toch getracht haar onherkenbaar af te beelden...


Absoluut een bijzondere relatie die we hebben, ik ken haar al bijna 12 jaar!
En vandaag werd dus weer een zeer speciale ontmoeting...we zijn ons heel bewust dat die lange pauzes tussendoor noodzakelijk zijn!
Maar ons gezamenlijke spirituele vuur ging heftiger branden dan ooit hiervoor!
Het boek van Kagib past helemaal bij haar ..

Ik ben zo vrij geweest er een aan haar te geven, dan weet ik zeker dat het goed terecht komt! 

Ze heeft met haar mobieltje en foto van ons samen gemaakt...
Toch heb ik besloten die niet te plaatsen, ondanks het feit dat zij ( na overleg) er weifelend
toestemming voor gaf.
Ze heeft me de foto's per  e-mail gestuurd, toch had ik het gevoel dat het een soort inbreuk geworden was op haar privacy.

We waren elkaar een tijdje kwijt en dat begrepen we nu eindelijk waarom en hoe!

Bijzonder...we hebben het vage plan misschien deze zomer samen in een huisje te gaan 'zitten'.
Het begon er eigenlijk mee doordat ze en passant vroeg of ik eens een portret van haar wilde maken

En zo kwam ze uiteindelijk op het idee om er een kleine vakantie van samen schilderen te maken.
Als Het het wil dan zal het vast gebeuren!
🙆
🙏


4 opmerkingen:

  1. tof dat je bezoek had en wat een leuk idee, hopelijk kan het uitgevoerd worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klink goed, Walter. leuk zo'n bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een leukle vooruitzichten en ook genieten van het moment. Heel verstandig zon ónherkenbare foto en fijn dat jullie veel sprirituele dingen gemeen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, heb aan de foto best veel werk gehad en hoop snel een echt portret van haar te maken...

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com