Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

En aan het eind van de middag....




 Ja, toen dacht ik weer even;

Zal ik eens hier over bloggen?

Maar er ging teveel mis...in mijn hoofd!

Het werd weer een bipolaire chaos, een zwaar geworstel waar niemand iets mee kan.

Want zo werkt het...afstand en toch liever zoveel mogelijk

oppervlakkigheid. Jammer maar daar ben ik niet meer toe in staat!

Geen positieve sausjes meer over dat wat niet meer goed voelt...

Maar ook geen dramatisch geklaag, want zo leef ik niet,

zo zit ik niet in elkaar.

Die corona-gekte heeft veel mensen wakker gemaakt

maar ook veel mensen doen vluchten in het; Daar komt het allemaal door!

Dat bericht wat ik aan het eind van de middag in mijn hoofd had...

nee, dat haalde het nazomer-daglicht niet meer.






2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com