Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Hoe kom ik hier doorheen?




En vandaag gebeurde er een paar ongelukken....


Had er al een heel stuk op staan...

Tussendoor even boodschappen gedaan.

Wat een heerlijk weer. De lucht is strakblauw,  de temperatuur is goddelijk!

Dat eerste stuk floepte ineens weg, ik drukte blijkbaar verkeerd...

Over hoe ik hier doorheen kom mocht ik blijkbaar niet schrijven...

Weet nog nauwelijks waar ik dit stuk mee begonnen was!

Wat ik nog wel weet is dat ik de opmerking van Marjolijn op Spijkerbed

benoemd had...

Misschien wel een idee om weer eens te gaan citeren...

Tja, en mijn medicijnen betaal ik zelf....Ze zijn te alternatief voor de verzekering.

Medicijnen werken toch het best als je erin gelooft... Geloof je dat?

Vandaag maak ik van dit bericht en aangevuld dag bericht van.

Dus kom ik later terug....




Kan er helaas niks bij schrijven, gevallen, uitgegleden enzo..





2 opmerkingen:

  1. Wat een toestand Walter....hoop dat je snel weer een beetje in balans komt -letterlijk en figuurlijk-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat inderdaad niet zo goed, dank voor je aandacht Joo!

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com