Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Hometown | Beautiful Relaxing Music


Soms plaats ik dingen om de bezoeker af te leiden van wat ik werkelijk op mijn blog schrijf!
Hetgeen ik schrijf is vaak veel te kwetsbaar voor me...
Toch schrijf ik het...niet via al te veel woorden, maar gewoon via mijn hart.
En als je zo in elkaar zit...word je er vaak op getrapt.
Gelukkig kan ik daar altijd doorheen kijken

En ineens bedenk ik mij;
Is eenzaam worden een soort straf voor wie je bent?
Of...is het misschien een beloning?
Beetje rare gedachte eigenlijk;
Straf of beloning.
Wat het ook is, het gaat erom wat je ermee doet!
Als ik wat dieper voel weet ik
dat ik er altijd  LIEFDE uit haal.


💚

1 opmerking:

  1. Wat mooi Walter. De liefde overal uit weten te halen. Dat is waar het uiteindelijk toch om gaat. En straf?... daar geloof ik gelukkig niet in. Dingen hebben slechts een oorzaak. 💞

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com