Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

De citroen en de gember zitten erin! + Extra's!

 


Persoonlijk verslag


Waarom dit oude werkje?

Zou het niet weten....

Gemengd met honig en bronwater, maar ik stond

om 6:30 erg chaggie op....

Dus dook eerst even de keuken in...

Snijden en persen...bronwater erbij en de St. Jans ermee wegspoelen.

Met recht een kwestie van even doorzetten!


Soms vergeet je zelfs de handicap als het voorbij is...

Zo gaat dat zelfs bij mij als het om pijn gaat.

Als het weg is vergeet ik soms hoe die voelde.

De ellende van het plasprobleem is zo goed als over.

De antibioticum kuur is alweer 2 dagen achter de rug...

Eigenlijk slik ik dus niks onnatuurlijks meer.

Alleen 3 St. Jans per dag en Bv it. en een alle vit. in een pil.

Dat is waar ik voorlopig over blog!  


Er zit weer veel te veel ruimte onder...

Oefen en meditatie ruimte, later meer uitleg!


Verder ben ik voor het eerst extreem manisch!
Zolang je  dat maar weet is er niks aan de hand....
Dan ben je gewoon extra actief!
Gelukkig gaat dat weer over en daardoor kan ik depressies vermijden....
Niet mee-eten in de groep dus, want daar ben ik veel te druk voor!
Heb er al sinds mijn 26 ste ervaring mee...
Ben nu toch echt wat wijzer geworden...























3 opmerkingen:

  1. Heel menselijk,als je klachten over zijn je slikken of oefeningen vergeten. Terwijl het belangrijk blijft

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slikken doe ik waar in zelf achter sta en de oefeningen breid ik zelfs uit. Dank voor je aandacht!

      Verwijderen
  2. Dat is fijn, da tje plasklachten achter de rug zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com