Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Vanaf nu;



 Alles over niets

ook mijn werk

ook mijn teksten

en ook mijn foto's.


Niets.

6 opmerkingen:

  1. Toch brsta je en je scchilderijen bestaan ook. Als jij niet had hestaan waren je schilderijen er inderdaadook niet geweest. Maar je bent er wel degelijk. Daar kom ik niet omheen. Met allebei de voetjes op de grond. Maar de interpretaties over wat waarom en joe enz. Dat is bedacht. Uiteindelijk komt alles, jij en je schilderijen voort uit onderlinge afhankelijkheid. Maar dannjog... alkes is er wel degelijk. We zouden het alleen iets minder vast moeten zetten. Alles kan zo aar veranderen door die onderli ge afhankelijkheid.
    Niet iets is iets anders als niets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, alles komt voort uit onderlinge afhankelijkheid!... Wat je omschreef zegt alles over het niets.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Mijn niets is alleen iets als een ander dat vindt... ;-)

      Verwijderen
  3. Jaaaa leuk ik geloof dat ik nu begrijp wat je bedoelt. đŸ’¥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, ik durf 'niets' meer te zeggen!.... maar iets kan wel weer ;-)

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com