Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

365 days living off the grid - build log cabin and free water and electr...


Waarom deze ?
Ze doen me goed en zetten me aan tot creativiteit!
En.. het verzet mijn zinnen.

Gelukkig blijkt de antibioticum te helpen;
de pijn was ineens weg!
Donderdag het begin van een tweede onderzoek.
Vandaar die creatieve afleiding!






5 opmerkingen:

  1. Ik kijk graag naar zulke mensen en hun idealen. Misschien ook moeten doen,toen ik jong was?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig. Goed dat de pijn over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de antibiotica helpt Walter. Dat er snel duidelijkheid mag komen wat er nu aan de hand is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig is de pijn weg, al zullen ze toch moeten zoeken waar het vandaan kwam - goede moed Walter

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com