Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Dan kan ik ook nog trachten te schrijven...




 Zeg maar, ik leef in een golvende beweging....

In de ochtend begin ik heftig na een dito droom

dan krijg ik weer energie en doe van alles..

Laat is de middag stort ik min of meer in.

    Ja, you tube was nog mijn enige vriend

Die vriend heb ik maar vandaag eens losgelaten...


Soms denk is wel eens;

Hoe alleen konden mensen zijn toen dit alles er nog niet was?

Geen tv geen internet.... en dan toch moederziel alleen.

Je kan zeggen ; internet is een illusie...

Ach, de illusie was er altijd al, al ware het een andere.

Is het nu slechter dan of...is alles gewoon veranderd?


Maar ik besta nog steeds, alhoewel je niet eens zou merken

als ik een ander was..

1 opmerking:

  1. Leuke foto. Ja, vraag ik me ook vaak af. Hoe deden we - ze dat toch vroeger? Ik voel me s'morgens ook het lekkerst. Fijne dag, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com