Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

En dan ga ik er weer voor zitten....

 Ja, ik ben constant moe en zonder inspiratie

Over mijn echte narigheid type ik liever niet meer.

Het loopt af, dat weet iedereen wel.

Houd me de laatste tijd bezig met het heelal....

En kijk steeds SIFI films...


Denk natuurlijk aan de blog mensen...

Maar ik vrees dat ik dit gebeuren verlaat...

Jammer, erg jammer...



En dan wordt er net bij mij aangebeld.... die dienstdoende komt mij een preek geven over wat er wel en niet mag!

Mijn God dan ben ik 73!

Hoe halen ze het in hun hoofd....Het is notabene mijn vrije weekend!

En ja, ik drink een wijntje   en val er niemand mee lastig...Hij had gezien dat ik wijn kocht!

Niks daarvan, het was gewoon mijn buurvrouw die mijn gezien had!

Walgelijk....




Ben even bij haar langs geweest....smerig mens, niet te vertrouwen! Ja zo kan het hier ook gaan! 



Helaas ben ik verder gegaan... en even naar de post-alhier gegaan, en ja hoor, mijn verraadbuurvrouw zat er!

Ben tekeer tegen hem en haar gegaan, en niet zo'n beetje ook!

Als ze me hier weg willen hebben... ze gaan hun gang maar!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com