Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Wat te doen bij een heftige storing?

 


Heb al tijden heftige problemen met mijn internet...

Waarschijnlijk heeft het te maken met mijn laptop zelf.

Via google kreeg ik een tijd geleden het bericht

dat google 10.01 nodig heeft en dat 8.01 te weinig is

om google nog up te daten....

Maar ja, een beetje laptop kost al gauw

rond de 800 euro!

Vandaar dat ik voorlopig nog niet echt kan bloggen.

Natuurlijk mis ik het...




4 opmerkingen:

  1. Een goede laptop kost 4 a 500 euro. MAAR waarom koop je geen tablet. Die zijn niet zo duur. Vanaf 200 denk ik Lenovo heeft goede. Ik doe tegenwoordig alles en dus ook al mijn blogs alleen nog maar op tablet en zelfs op telefoontje. Zoals dit berichtje maar kan op fone zelfs mijn blogjes schrijven. Je zet de blog app vanuit googleplay op je tablet of telefoon en klaar. Je kunt aan de gang. Nou ja wel ff wennen aan een ander besturingssysteem. SUCCES

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien Student aan huis? https://www.studentaanhuis.nl/diensten/hulpbij/computer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een Lenovo laptop. Ben er zo blij mee. Daarvoor Amerikaanse merken, waren snel kapot. Het idee van een tablet vind ik ook een goed idee, even wennen denk ik. En ik dacht ook nog, je woont toch in een huis waar ze wanneer iemand hulp nodig heeft, ze inspringen. Wellicht is er iemand die iets kan regelen voor je? Is niet je ding, ik weet het. Maar beter dan iets wat je leuk vind niet meer kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com