Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Soms denk ik daaraan....

 



Denken aan de mens die alleen is..

Daar waar er niemand voor hem klaarstaat

De persoon die alleen oud wordt, geen kinderen of hulp heeft...

Hoe ellendig moet dat zijn!

Ddie persoon leeft in mij...





2 opmerkingen:

  1. Wat moeilijk. Want niet altijd is "jezelf als deel van alles"genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja alles is in mij en in iedereen aanwezig. Maar ik kan wel zelf de focus richten en regelmatig een andere richting geven. Hoe moeilijk dat soms ook is.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com