Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

2024, maar hoe gaat die grote verandering er dan uitzien?+vervolg

 

Laat ik eerst maar eens beginnen

met wat foto's uit mijn foto bestand;



Het blijkt een lang bericht te worden....
...O.a door de foto's.





Over de 'verwachtte ''
verandering schrijven?




Omdat er al zoveel veranderd is
wordt het moeilijk...




En laat ik het maar beter luchtig houden




Letterlijk ben ik er even bij gaan zitten!



Dus ga ik eerst even 'overleggen' 






Rustig aan dus;

Tot later


vervolg; >

NOG NIKS, EERST NAAR DE WC EN WAT DINGEN OPRUIMEN



Het leek goed te doen, schrijven over de grote veranderingen!
Ten eerste; hoe veranderen de dingen voor ieder persoonlijk? Dat verschilt vaak teveel om er een algemeen schrijven van te maken, zo wordt mijn geld beheerd door Veritas.
Ja, het kost me wel een bepaald bedragen per maand en dat heb ik er nu zeker voor over!
Geen gepieker meer of alles wel op tijd betaald wordt... Dat is nu hun (betaalde) zorg.
En 'begeleid wonen' als je 74 en alleen bent, want het is niet te vergelijken met een verzorgingstehuis!
Je hebt gewoon een eigen flat met nauwelijks speciale verplichtingen... 😤🙆.
Dus over de veranderingen in de maatschappij/ wereld, ja dat wordt een blog apart
Het is wel noodzakelijk om reeds nu goed op te gaan letten, er wordt ons al snel iets aangepraat!


/Zij kletsen vast wat verder...





2 opmerkingen:

  1. Je dchilderij tussen mooie foto's is erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw mooie foto's, fijn om ze te zien. Ja veranderingen, ik heb het nooit kunnen denken dat Nederland zo veranderen zou.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com