Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Een andere manier van bloggen?

 






Mijn manier van foto's plaatsen

gaat tijdelijk veranderen.

Van mijn schilder/meditatie

maak ik wel foto's tussendoor

maar pas als m'n werk klaar is

dan pas plaats ik er een serie van.


😇





2 opmerkingen:

  1. Die lachende Boeddha heb ik wat kleiner. En ga vanzelf glimlachen,als ik kijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het grappige is dat ik hem ooit zelf gemaakt heb. Iemand had mij een mal geleend.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com