Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Heb jij wel eens een rotdag?>

 


    Liever praten we daar niet over...Vandaag had ik een extreme.

Wassen gedaan, terwijl de wasrekken volhingen......Rondgehangen, terwijl het me eigenlijk pijn deed.

Had weer grootse plannen.

En het weer was somber!

Ik zou spaghetti maken vandaag en had geen zin.

Heb het toch gedaan, rond 7 uur...

Smaakte nog goed ook!

Oké, ik voel me ellendig...dan is alleen wonen

erg ELLENDIG!


Nee, tegenwoordig kan ik niet zomaar mijn bed induiken...

Het heeft voorwerk nodig...





En wat de toestand in de wereld betreft;

Ach, het was toch allemaal mijn schuld!


Toch wens ik je een goede nacht...



4 opmerkingen:

  1. Soms lijkt alles op de grijze lucht buiten. Hopelijk beter wakker geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk heb ik dat, rotdagen. Ik vind regelmatig de monotonie van het huishouden ergerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik stokdoof ben voel ik me nog meer geisoleerd dan door het slechte zien.
    Maar ik zie en geniet wel van jouw mooie passende werk hier. Met die oren schiet het maar niet op. Die kunnen over gaan en het balen komt ook omdat je daar dagelijks op hoopt. Ggggrrrr
    . Het slechte zien daar ben ik aan gewend en wordt langzaam slechter maar dat is geaccepteerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook ik begin ietsje dover te worden, mijn zicht is nog goed ( met bril natuurlijk).Soms werk ik er aan, soms accepteer is alles zoveel mogelijk.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com