Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Maar waarom doen we het eigenlijk niet anders?


 Als dat werkelijk waar was,

dan was het er  allang geweest.

Tja, iets klopt er niet,

want het lijkt altijd aan een ander te liggen;

   De anderen beginnen...zij doen het!

Wij willen alleen maar vrede;

En wie zijn wij dan eigenlijk?

Of nog erger;

wie ben jij of....wie ben ik dan?>

Natuurlijk weet jij dat en weet ik het...

En toch maken we er keer op keer een puinhoop van, behalve jij....









2 opmerkingen:

  1. Goede vragen, Walter. Ik verbaas me ook, het schokt mij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedëre keer dezelfde valkuil in een andere vorm. Het houdt ons bij de les. Levenslang. Mooi nlog en werk.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com