Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Meegaan met de Verandering > ( Van mezelf!)


Even een andere kijk op de dingen krijgen?




 Wat er ineens gebeurt is, weet ik niet eens...

Misschien om dat ik na elke teleurstelling weer steeds meer 'strijdlust' krijg.    

Zo merk ik ook dat de Maandag steeds vaker een 'Nieuw begin dag' is.

Eigenlijk vanzelf ontstaan en dat voelt goed.

Heb al een wasje gedaan én m'n huis...

Ben zelfs tussendoor aan't  schilderen, tegenwoordig verwerk ik Picasso in mijn eigen werk... Leuk om te doen. 




3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed Walter. Ik begin de maandag eigenlijk altijd met schilderen. Als ik niet naar het kwa jan dan thuis.
    Fijn is dat he. Schilderen is bet als het leven. Zolang er verandering is vind ik het goedm stilstand is achteruitgsng zegt men.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com