Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Want hoe persoonlijk word je op een blog?





Wachten op....

 Typen over de dingen waar je door heen gaat als je 73 bent en...alleen.

Niet zielig, maar toch erg alleen.

De meeste bloggers lijken een partner te hebben...

Ik niet!

Wel gehad natuurlijk, maar ik bleek er niet geschikt voor...

Of zij niet voor mij, geeft niet.

De laatste tijd duik ik weer in The Supremes

Bijna een trieste nostalgie

Dus tegenwoordig duik ik in Diana Ross!

Is ook al bijna 8o!


De laatste tijd word ik gekweld door herinneringen

Te veel, te heftig...

Getver, jammer dat ik geen Diana Ross kan zijn....

best veel werk denk ik...

3 opmerkingen:

  1. Grapjurk. Ja dat denk ik ook.
    Hoe ouder je wordt hoe meer herinnering. Dat hoort erbij. Ik duik veel in oude foto s zelfs in die uit de jeugd van mijn ouders dus van voor de oorlog en geniet ervan. Wel jammer dat ik dommige dingen niet meer vragen kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch fijn dat je even tijd voor me had!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer,dat die herinneringen een kwelling zijn. Want hoe ouder je wordt,hoe groter je innerlijk herinneringen-boek

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com