Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Weten dat je dood gaat is erg vreemd.

 



Eigenlijk kan je er niks mee.

Vragen of ze nog een keer langskomen?

Nee, want ik heb al afscheid genomen, weet gerust dat ik nog te jong ben

en nog niet dood wil!


Vind het alleen lastig voor mijn kids



De nacht is soms dubbel... veilig maar soms ook erg eenzaam.

Maar misschien houd ik wel van eenzaam en veilig!
Het is nog geen 3 uur in de nacht.
Weet jij altijd wat je voelt?

Helaas, ik niet.... of wel eigenlijk, maar dan wil ik het even niet voelen.. 
Ja, soms wil ik weg, weg van alles en iedereen.
Waar naar toe weet ik dan niet.
Ben eigenlijk 'overal' al geweest.
O, ja.... het ging over weten  dat je dood gaat.
Leven is soms moeilijk, maar dood gaan trekt me niet zo.
Doodgaan is erg vreemd...
Je kan het niet oefenen...






3 opmerkingen:

  1. Ik zou plotseling willen sterven. Zo hier en ineens daar. Net als mijn zus. Die vond men voor de tv met de afstandsbediening in de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al een tijdje geen blogje geschreven . Ik wil wel 200 worden zei mijn vriendin die palliatief ziek is en ja ik denk ook regelmatig over het rinde. Het blijft een vreemd idee. Maar zolang ik leef ,leef ik en dat doet zij ook. Dat helpt mjj om er mee om te leren gaan

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com