Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Waardoor bloggen voor mij steeds moeilijker wordt...

 En het begint gelijk al als ik weer wil beginnen!

Alleen al doordat mijn foto's nog steeds geen goeie plek hebben

gevonden. Het fotograferen op zich gaat prima en het inladen in mijn laptop bestanden gaat ook.

Zelf het bewerken op zich blijft leuk...

Maar dan... dan kan ik die bestanden niet meer terug vinden 👀 

Zo heb ik een 'desk-bike' gekocht.

Net onder de 50 euro en een prima ding, zelfs geen lekke banden meer! 😄

Trouwens ik maak hier toch nog steeds 'onvrije'

dingen mee.... Maar daarover probeer ik zo weinig mogelijk te schrijven... Wil zéker niet mijn eigen stemming verpesten. 



Volgende keer maar weer proberen....




2 opmerkingen:

  1. ik dacht dat een deskbike iets met de bestanden had te maken. Omdat ik er nooit van gehoord heb zocht ik het op. Een fiets, o.....ja.....bike. Vervelend van die foto's. Vreselijk die fiets, arme jij, moet je er ook nog op.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een desk bike??? Ik cermoed dat je daarmee rond kunt fietsen door je bestanden om je foto s terug te vinden. 🤣 ik ken het niet. Wat een uitvinding hijihi als dat zo is hoop ik dat het werkt voor je.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com