Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Want alles heeft te maken met Liefde





 En ja, er komt zeker een bericht...

Want wat is nou Liefde eigenlijk?

Liefde heeft eigenlijk alles te maken met wederzijdse acceptatie!

Want wie zijn we nou eigenlijk?

Komen we van andere planeten, zijn we van elders dan?

Ja.... ik wel in ieder geval.







Voor mensen die het niet begrijpen;

Hoe kan ik aan dit systeem ontsnappen?






2 opmerkingen:

  1. Iedereen zoekt naar de oplossing die bij hem of haar past denk ik, sterkte Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergat ik nog te zeggen . Een prachtig schilderij.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com