Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Gewoon wat rondscharrelen....




 Want dat doe ik al een behoorlijk tijdje...

En trachten wat regelmaat in te bouwen....


Ben tegenwoordig al tevreden als ik me niet al te slecht voel.


M'n ongemakken;



Eerlijk gezegd, niks ernstigs,

tenzij ik er gewoon al gewend ben 😉

Van alles wel wat...

Nog steeds regelmatig een beetje incontie.

Niet zo mobiel meer, waardoor ik ook

een beetje gemakzuchtig ben geworden.

Natuurlijk ook nog een tikkie

MD




2 opmerkingen:

  1. Bijna net zoiets als ik dus.PHPD
    pijnteje hier pijntje daar.
    Tja de leeftijd dus, hoort er gewoon bij.
    Nou ja. .. uuuhhh gewoon?

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com