Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Dan sluit ik liever mijn ogen...




 Weet je, soms ben ik alles moe....

Een overdosis aan informatie waarbij iedereen gelijk heeft..

Dan voel ik dat je beter niet kan weten en gewoon ervaren..

Vandaag heb ik wat praktische zaken geregeld;

Een nieuwe 4 pits kookplaat en 5 potten St. Janskruid.

Ze komen morgen....

Tja, medicijnen, je moet er maar in geloven!

Niks chemisch, liever niet...

Eigenlijk is er maar 1 geloof.

Dat is het geloof in onszelf







4 opmerkingen:

  1. Ja, die overdosis aan info........... mijn hoofd tolt soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik met je eens. Ervaren dat is belangrijk. Maar het kastige is dat we vaak ook concepten vanuit het denken op de ervaring pmakken. 😅

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com