Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Vandaag , inmiddels gisteren




 Soms gebeurt er van alles...

Mijn kookplaat is keurig op tijd geleverd, tegelijk met mijn     Etos St. Janskruid...

Het bleek dat de bellen het niet deden

Toch kwamen ze keurig op tijd...

Gewoon op mijn deur gebonsd....

Tja, een mens is maar een mens en iedereen is anders !~

Vanmiddag was er geen personeel... wel even een verademing...


Ondanks dat alles 'goed' verliep.... ben ik ingestort.

Hoop dat die St. Jans weer gaat werken




1 opmerking:

walterkas811@gmail.com