Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

En dan mijn laatste bericht....




 Ben erg moe, dat wel...

De blogs die ik nog volg lees ik nog steeds met aandacht.

De sfeer hier is erg vreemd, er lijkt steeds minder saamhorigheid....

Voor mij geen enkel probleem want einzelganger leek eigenlijk meer een woord;

Maar ik ben het en was het.

Nu meer dan ooit


Mijn laatste bericht dus.


Juist daardoor wens ik iedereen een liefdevol, vredevol en spiritueel 2024....

Tja, gister nog dacht  ik;

Ooit was het 1974, 50 jaar geleden dus.

Vreemd is dat wel, want ik was al vader van mijn eerste zoon Eigenlijk een 'kind' dat vader was geworden....


Oeps. zou bijna in een levensverhaal schieten!!!

Liever niet...

Want het is mijn laatste bericht.



Weet helaas niet wat er van haar geworden is...

Denk wel dat ze toch goed is terecht gekomen.


2 opmerkingen:

  1. Hopelijk bedenk je je weer. Ik kan je niet missen Walter. We eorden gewoon samen digitaal oud met alles erop en eraan en leren ermee te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook alle goeds en sterkte gewenst. Ik zal je stukje en vooral foto's missen

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com