Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Vergissing of verspreking?

 

VORIGE BERICHT LEEK OP STOPPEN

Maar natuurlijk bedoelde ik

stoppen voor 2023.

Heb het nog eens teruggelezen;

ja, het was wat vaag misschien.

Toch blijft het een beetje in de lucht hangen.

Stoppen vind ik eigenlijk een beetje

'onbeleefd'...

Er is nog steeds een enkeling die

op mijn blog een beetje rekent.

Maar op zich is niemand iets verplicht.

Ach, voor mezelf vind ik eigenlijk dat er dingen zijn de ik zelf moreel verplicht ben.

Vrijwillig, dat wel...


Tja, en met de foto's lukt dat nog steeds niet.

En eigenlijk vond ik dat leuker dan het schrijven.

Misschien komt het een keer goed.

Net als het schilderen.

Dat doe ik enkel nog 'therapeutisch'.

😎



 



2 opmerkingen:

  1. Fijn te horen. Uuuhh te lezen. En maakt voor mij niet uit waarvoor en wat jouw intensief is om te schilderen. Of te fotograferen. Altijd goed jouw kunst huer voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com