Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Helaas kan ik vaak mijn laptop niet meer gebruiken.

 Kort gezegd; hij is aan vervanging toe!

Soms voel ik mijzelf ook zo.

Ben aan vervanging toe!

Al mijn persoonlijke 'instellingen' blijk vaak reeds achterhaald.

Over datum, of zoiets.

Vanmorgen kreeg ik als eerste weer een storingsmelding....

Komt regelmatig voor, dan moet ik mijn laptop eerst weer even uitzetten.

En dat herhalen totdat hij ineens weer normaal opstart.

Zoals je ziet; mijn laptop doet het weer even...

Ook is mijn draadloze toetsenbord ineens defect..

Dus zit ik weer gewoon aan de laptop.

Over et feit dat ik mij hier niet meer veilig voel ga ik later (als het kan) weer eens uitgebreid bloggen...





Een opstapeling van problemen dus...

Vaak moet ik dan wachten op goede hulp.

Zoals je ziet; er wordt aan gewerkt!



1 opmerking:

  1. Jaja geduld is een schone zaak. Maar in afhankelijkheid valt het niet mee op hulp te wachten.
    Inherent aan het oud worden. Misschien wel oud zijn 😇🤭

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com