Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Een nieuwe poging om ook hier weer te bloggen...

 Want problemen vanwege de techniek komen we allemaal wel eens tegen!

Soms worden systemen zomaar veranderd, zoals nu het internet via Tele2.

Dan moet ik dingen ondernemen die mijn internet via de glasvezel doen gaan.

De aansluiting op zich zit al een tijdje in mijn 'meterkast'.

Het oude systeem moet dus vervangen worden en dat moet ik melden aan Tele2.

Vreemd is dat mijn betalingen via  mijn geldbeheer automatisch worden verricht, handig ..maar echt inspraak heb ik daar niet in. De beheerder is Veritas en op zich gaat dat altijd goed.

Gelukkig kan ik daardoor nooit iets te laat betalen..


Ik houd het beter kort, maar het gaat zeker goed komen!

Dan blijk ik een betere internet verbinding te krijgen. 😉🙏




4 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com