Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Zolang het kan, gewoon maar vooral hier verder...

 Hoe ik de draad weer eens ben kwijt geraakt en hoe ik hem nu (ineens?) weer oppik?.

Maar vooral waar ik nu mee bezig ben!

Ben weer aan't  schilderen geraakt... eigenlijk als therapie.

Er stond alweer maanden een ding op m'n ezel...

En ik kwam tot niks, echt helemaal niks!

Een paar dagen geleden heb ik het ding gewoon als ondergrond gebruikt.

Helaas kan ik nog weinig met nieuw gemaakte foto's... die komen al tijden ergens terecht

waar ik ze niet meer kan vinden.

Ook ben ik al dagen bezig met die prostaat oefeningen.

Daarna heb ik vreselijke spierpijn en ben ik doodmoe...

Uit ervaring weet ik dan het nog erg moet wennen, daarna gaat alles langzaam makkelijker.




3 opmerkingen:

  1. Fijn,dat je weer schildert. De foto's houden we tegoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je schildert weer. Gelukkig! Wat raar van die foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat fijn dat je weer schildert. Dat is zo'n fijne uitlaatkle[p. Jammer dat je het nog niet kunt publiceren. Hopel;ijk kom je de fotootjes vandaag of morgen weer tegen in je bestanden.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com