Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Wabi Sabi . omdat het mij aanspreekt... maar;


Er komt meer tekst bij hoor...eerst even eten!

Goede morgen!
🙏
Inmiddels is het een dag later, vroeg in de ochtend rond 8uur....
Over Wabi-Sabi, het is een beetje een stijl van leven voor mij geworden.
Dankzij de voormalige Corona-gekte.
Want eigenlijk moesten we wel.
De ene deed er weer wat anders mee dan de andere en dacht er geheel anders over!

Achteraf prima.
Voor mij; ik nam afstand, min of meer van alles en iedereen.
Het resulteerde in een andere manier van leven.
Natuurlijk gebeurde er om mij heen vaak vreemde dingen.
De meeste van ons gingen bewuster leven...
Wabi-Sabi
Best een sappig en flexibel bericht.

Heb eigenlijk geen flauw idee wat de letterlijke vertaling is!
😂

3 opmerkingen:

  1. De schoonheid van imperfectie spreekt me aan. Al dat streven naar perfectie geeft stress.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfectie, dat bestaat toch niet. We hebben allemaal onze eigen ideeen daarover. Helemaal goed. Blij dat het kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens Google betekent het "eenvoud en bescheidenheid". Deze leer maakt mij blij. Versimpelen, imperfectie omhelzen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com