Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

'Anders bloggen', noemde ik het ooit....

-Had het niet eens hoeven benoemen

De veranderingen die gaande zijn wijzen de weg vanzelf!

Zoals ik reeds trachtte te vermelden;

ik ben met veel bezig... en soms denk ik dat gericht bloggen niet meer van deze tijd is.

Ja, de tijden zijn in een rap tempo veranderd!

Wat belangrijk voor me was is nu nog veel belangrijker 💜



Bezig zijn met Veranderen is een hele klus.

Want veel houden zich nog vast aan het oude

Dus sta je al snel Alleen

🙏



3 opmerkingen:

  1. Dat heb je goed gezien. Go with the flow. Dat werkt het soepelst us mijn ervaring

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het,leven is verandering. Maar soms is het zo geruststellend om vast te houden aan het oude

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com