Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

130cm.Diagonaal! En ik geniet er nog steeds van...

 


3 opmerkingen:

  1. Ja geweldig. Ik ben ook zo blij met de uitgebreide digitale mogelijkheden en de grote diversiteit die er te vinden is,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sinds ik netflix heb ingeruild voor de streamingsdienst "thats the spirit"kijk ik vrijwel geen tv,maar die films op de laptop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik voor het eerst hoorde over een mogelijkheid dat je zelf zou kunnen bepalen wanneer je wat op de tv kunt bekijken leek me dat fantastisch. En het is ook fantastisch. Vroeger was het natuurlijk anders, met zijn allen een serie oid bekijken was ook leuk. Maar nu, wij kunnen ook de laptop aansluiten op een groot scherm. Zo zie ik dus, wanneer ik op YouTube door een stad wandel, dit groot. Echt fantastisch. En ik kan door dingen op te nemen, alle reclames doorspoelen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com