Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

En dat lukte niet!

 De foto hieronder hoort bij dit bericht...

Diagonaal heeft betrekking op de tv.

En dat beeldscherm is op een andere manier belangrijk omdat we vaak via internet werken.

Laptop aangesloten op de tv geeft natuurlijk een beter zicht dan op dat kleine schermpje.

Waar ik vandaag even over wil bloggen is hoe we ons creatief kunnen bezig houden ( als we niet meer 'werken'😉)


Het luie tv hangen is niet meer zo aan de orde, er is veel meer keus dan voorheen.

Natuurlijk mede door internet.

Zo is er veel te zien op you-tube

Maar ook, dankzij de vele zenders op tv zijn er leuke, leerzame en boeiende educatieve dingen te zien!

Zelf kijk ik graag naar 'The repair shop', het geeft me een behaaglijk gevoel.

Ook op History channel zijn er leuke dingen.

Graag kijk ik naar 'Ancient aliens.

Helaas zijn er vaak herhalingen...